Najczęściej zadawane pytania

Bez względu na wartość zamówienia, sposób dostawy oraz metodę płatności dostawy w goodgood.pl są zawsze BEZPŁATNE. Paczki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich oraz paczkomatów.

Produkty zamówione w sklepie goodgood.pl dostarczamy w maksymalnym czasie 72 godzin od momentu zamówienia.

Szybki przelew on-line za pośrednictwem PayU
Płatność gotówką przy odbiorze zamówionego towaru.
Przelew zwykły/tradycyjny na rachunek bankowy.

Dane do przelewu:
G&S Sp. z o.o.
ul. Parkowa 25 | 21-100 Lubartów
mBANK 32 1140 2004 0000 3502 7550 9806

W tytule przelewu prosimy podać: Numer zamówienia oraz Imię i Nazwisko.

Klient, który wybrał opcję płatności przelewem bankowym jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 10 dni od daty złożenia zamówienia, w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 695 274 075.

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 695 274 075.

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 695 274 075.

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu z jego całą zawartością.